miercuri, 29 iunie 2011

Platon, contemporanul nostru


,,Platon - comanda carti
Carti ale autorului Platon. Comanda online acum scrise de Platon. Comentarii la cartile lui Platon.
www.librarie.net/autor/2763/platon - În cache - ''
 
Aşa că, neamule, dă fuga şi cumpără sau comandă cărţi scrise ACUM de văru' Platon, autoru'! Io acu' văzui anunţu' pe goagăl şi dădui fuga să-ţi spui şi ţie, că mie mi-e mai drag Platon decât adevăru', nu ca nerecunoscătorului de Aristoteles pe care l-a învăţat carte la academia lui de lângă gimnaziul lui Academos. Da' dacă stau şi mă socotesc, o avea dreptate şi Aristotelică, dacă jupân Platon i-o fi cerut taxe d-alea nesimţite!
      Grăbiţi-vă că este best-seller, se vinde ca pâinea caldă! Io am prins-o că am fost la lansare, o am cu autograf! Nu credeţi? Uitaţi, i-am făcut autorului o poză cu telefonul mobil!
 

Un comentariu:

  1. :))) deja am lansat comanda şi-s 'năbădăios de nerăbdătoare'
    faină rezoluţie are telefonul tău
    mă pot oglindi în ochii autorului ;)
    GRI!

    RăspundețiȘtergere